Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Terug op TV?

  • Else van den Besselaar

    Hoi,

    Op de website van Net 5 kun je een reactie geven op de uitzendingen van charmed. Wanneer veel mensen aangeven dat ze charmed terug willen op tv, wordt er misschien iets aan gedaan. Kijk hier om een reactie achter te laten.

    Groetjes,

    Else

  • Roy Smits

    Hoi Else,

    Waar moet ik dan klikken?

    Groetjes,

    Roy

  • Else van den Besselaar

    Hoi Roy,

    Ok, er zat een foutje in de link. Dit is opgelost. Nu zou het wel moeten werken.

    Groetjes,

    Else

  • Hellen

    Heb alle afleveringen al gezien en op DVD gezet :D

    Is zeker de moeite waard om op TV te laten zien! In Amerika is de aller aller aller laatste aflevering een paar weken geleden te zien geweest :( Dus nooit meer een nieuwe Charmed voor mij.

    Hoever zijn ze hier in NL met uitzenden?

    grts,

    Hellen

  • Else van den Besselaar

    Hoi Hellen,

    Hier worden op dit moment geen afleveringen van Charmed uitgezonden. Ze waren begonnen met afleveringen uit Seizoen 8 (volgens mij sloegen ze er een paar over of was het niet de juiste volgorde), maar nu zijn ze er mee gestopt. Ze zijn in ieder geval nog niet allemaal uitgezonden. Misschien in het najaar weer?

    Groetjes,

    Else

    (Beheerder Charmed-pagina)

    Hellen schreef:

    >

    > Heb alle afleveringen al gezien en op DVD gezet :D

    >

    > Is zeker de moeite waard om op TV te laten zien! In Amerika

    > is de aller aller aller laatste aflevering een paar weken

    > geleden te zien geweest :( Dus nooit meer een nieuwe Charmed

    > voor mij.

    >

    > Hoever zijn ze hier in NL met uitzenden?

    >

    > grts,

    > Hellen

  • charmed_lover

    :( charmed moet gewoon terug komen anders is billy er ook voor niks in gekomen

    en :( klopt het gewoon niet meer van wat chris heeft gezegt over de toekomst

    het moet terug zonder charmed :( heeft het geen nut meer om tv te kijken

    dan is er toch niks op tv om naar te kijken charmed is de bijna enigste leuke siri waar ik naar kijk omdat ik het gewoon heel leuk vond en het moet gewoon terug komen :'( ik wil het ik wil het en ik hoop dat er nog meer mensen het zelfde willen :( het moet gewoon terug

  • men

    Waarschijnlijk heb ik een vermoedde van dat ze in september weer beginnen met de uitzendingen en dan weer starten van seizoen 1 dit was ook altijd bij buffy het geval. Heb zelf op de dag van de laatste aflevering deze ook gezien omdat ik niet ga wachten op dat langzame gedoe hiero in nederland. dus een tip als je nog niet het gehele seizoen heb gezien en niet op kan wachten totdat het hier weer uitgezonden wordt dan kan je seizoen 8 op verschillende sites vinden. Tis namelijk al een tijd geleden ( lijkt al lang geleden ) dat de laatste aflevering :'( is uitgezonden in amerika.

  • kelly

    iek iek poeh poeh en wat was het soannend en wat vind ik het erg dat het is afgelopen……..

    heb alles al gezien en vind het zooo jammer snik snik

  • yasmine

    charmed moet terug komen is de leukste film op net5 ik zweer het kom terug charmed pleas voor ons

  • Jennifer

    Zorg dat Charmed weer op tv komt..!! ..ik wil het graag zien. En ik speel da altijd met mijn vriendin dus wil ik graag dat het weer op tv komt omdat wij daaar helemaal weg van zijn dus zorg snel dat die weer op tv komt anders wordt ik gek.

    En waarom zenden jullie het eigenlijk niet. uit..??"…doe ff normaal aub en zend dat uit er zijn super veel mensen er gek op dus zorg er maar vor dat die weer op tv komt.

    Groetjes en met veel hoop dat Charmed op tv komt..Jenniferkelly schreef:

    >

    > iek iek poeh poeh en wat was het soannend en wat vind ik het

    > erg dat het is afgelopen……..

    > heb alles al gezien en vind het zooo jammer snik snik