Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

charmed op tv

  • marescha

    Beste ……….,

    ik wil heel graag dat charmed weer op tv komt ik ben echt een superfan.het liefst weer op dezelfde tijd. groetjes,

    marescha

  • surveillant

    Op de site van net 5 staat dat ze op 5 januari weer Charmed gaan uitzenden. Ze beginnen dan met de afleveringen van seizoen 8, die nog niet eerder waren uitgezonden.

    Frieda

  • uri

    ik wil graag weten wanneer weer charnde begint

    ik was zo gwend aan geraakt.

    maar mijn serie was ineens gestopt zonder aan de kijkers door te geven

    ik vond het een beetje raar en onbleefd, maar goed.

    maar toch ik wilde weten wanneer weer de charmed-ones begint, ik ben er helemaal klaar voor de nieuw sizoen om te kijken.

    en jah ik zou het ook nog graag willen dat het weer op het zelfde tijd word uitgezonden 20:30 dus

    grietjes uri

  • ricardo van klingeren

    eej eej

    ik wou ook graag charmed kijken

    ik hb gezocht maar waar begint charmed ook alweer ik las 8 januari maar nu zie ik niets meer weten jukllie al wanner ik kan het namelijk niet vinden

    als jullie mij kunnen mailen dan zou ik rg dankbaar zijn want kijk en wel naar kijk haha

    groetjes van deze kant en ik hoop van jullie te horen

  • tineke

    alles wat ik lees in tijdschriften is dat in december de laatste afleveringen werden uitgezonden,op vrijdag net5 half 9…

    Niet dus want dan werd Medium uitgezonden zeer verwarrend dus,en bij welk seizoen waren we eigenlijk gebleven?

  • kaylee

    Hoi ik ben blij dat jij het hebt gevonden maar bedoel je dat het in 2009 dan word uitgezonden???