Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boekje

  • jose

    Hallo,

    Ik ben ontzettend fan van de serie op tv en zit al een tijdje te twijfelen om een boekje te kopen.

    Ik vroeg me af of die boekjes leuk zijn of het afleveringen zijn die beschreven worden of echt nieuw verhalen en welke boekjes dan het leukst zijn.

    Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

    Groetjes

    José

  • Else van den Besselaar

    Hoi Jose,

    Ik moet zeggen dat ik helaas niet zo veel over de boekjes van charmed weet. Wat ik begrepen heb, is dat de meeste boekjes over nieuwe verhalen gaan, maar dat er ook boekjes zijn waarin een aflevering staat beschreven. Helemaal zeker weten, doe ik het niet. Misschien dat iemand anders kan helpen?

    Succes!

    Groetjes,

    Else

  • Yonne

    De meeste boeken gaan niet over afleveringen, ik ken er maar één die wel over een aflevering gaat. In het Nederlands zijn ze er vanaf dat Paige er bij is, en het eerste boek gaat over de eerste aflevering van seizoen 4. Er zijn er inmiddels 13 of 14. Voor info over alle boeken kun je kijken op de site van de uitgever: http://www.bigballoon.nl/inhoudspaginaas/pockets/pockets-charmed/pockets-charmed.html

    Ik vind ze trouwens zelf niet echt geweldig, maar als je wat jonger bent vind je ze denk ik wel leuk. Veel succes ermee!

  • jessica

    hoi

    wij hebben de boekjes allemaal gelezen

    ze zijn super mooi

    wij willen nu iemand anders blij maken met de boekjes ik heb 15 delen hiervan

    voor 1.50 per stuk mag je ze overnemen, ze zien er uit als nieuw

    mvg jessica