Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Overnemen van deze pagina

  • charmed

    Hallo,

    Ik ga stoppen met het beheer van deze pagina. Geinteresseerden om dit over te nemen, kunnen contact met mij opnemen.

    Vriendelijke groeten,

    Else

    Beheerder charmed.startpagina.nl

  • ramona jansen

    hallo else ik ben al lang van plan om een site te maken over charmed maar begin is niet altyd zo makkelyk en dus heb ik wel een zekere interesse om deze startpagina over te gaan nemen als jy er mee stopt zodat we er nog langer mee verder kunnen gaan en je hebt t toch op gebuowd en wie weet kan ik nog wat meer uit gebreider ermee leren een mooie charmed sister site voor ons fans van te maken maar dat hoor ik wel dan van jou ok liefs en bedankt toch voor t begin dat er is liefs ramona jansen vanuit heerlen limburg doei doei

  • charmed

    Hoi Ramona,

    Als je aan de voorwaarden van startpagina voldoet, kun je inderdaad de charmed pagina overnemen. Een van de belangrijkste is dat je minstens 14 jaar moet zijn. Als je daaraan voldoet, kunnen we contact opnemen met startpagina (via email) zodat je de charmed pagina kan overnemen.

    Ik hoor het wel.

    Groetjes,

    Else

  • ramona jansen

    (tu);) hallo ik hoop dat ik deze pagina kan overnemen ik heb mijn 1e startpagina over magie enz net af en daarop staat ook een rubriek over charmed maar ik heb zoveel informatie over deze serie (ben er gek van )dat ik graag dus hierover meer info op deze startpagina zou willen zetten.ik hoop je hiermee voldoende te hebben geiinformeerd ik word over 3 weken 37 dus 14 ben ik beslist voorbij (HaHA)enm ik hoop snel wat te horen groetjes ramona